Re: 版豬的esso mobil 優惠咭

大陸自己都油荒。賣一升,蝕幾蚊。

車車(非虫,水冷福士)食左幾餐埃索無比,覺得比加加士同華潤都較佳。
下餐虫虫食完寫個report先。

在大陸,超過一半舊吸必打 大眾捷達的士都改了行 LPG 電油 duel fuel.
問過大陸的士佬,三千蚊人仔攪掂。

KC Cheung wrote:

> 中石油稱售賣的是從新加坡進口的燃油。

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》