(OT) 糾 纏 2 年 終 於 出 牌

http://motor.atnext.com/moDspContent.cfm?article_ID=%27%23%2C%23%3BQOG%22%200%20%20%0A&CAT_ID=110

驚 人 750Nm 扭 力 霸 柴 油 版 福 士 Touareg 糾 纏 2 年 終 於 出 牌

「 唔 信 , 邊 有 理 由 一 架 福 士 Touareg 4 驅 車 可 以 大 力 到 拖 住 個
拖 架 , 再 放 多 架 Touareg 都 仲 可 以 行 得 郁 , 玩 『 歡 樂 滿 東 華 』
咩 ? 未 親 眼 見 過 , 想 我 信 ? 好 難 啦 ! 拍 攝 當 日 , 我 同 攝 影
師 哥 哥 坐 在 普 通 版 Touareg 上 , 2 個 人 4 隻 眼 一 齊 見 到 這 架
Touareg V10 拖 住 個 27 噸 重 的 拖 架 上 獅 子 亭 條 斜 路 , 轉 個 彎 ,
我  住 部 Prado 都 追 佢 唔 到 。 」

「 313 匹 、 扭 力 750Nm  扭 力 霸 王 , 因 為 用 油 渣 引 擎 , 車 主 鬥 爭
了 2 年 , 終 可 如 願 出 牌 。 」

呢 部 扭 力 霸 王 Touareg 全 港 只 有 1 部 位 , 只 有 1 座 , 買 車 至 出
牌 , 共 花 了 2 年 時 間 , 「 我 買 車 運 到 返  , 前 後 用  2 年 幾 時
間 出 牌 , 買 之 前 香 港 政 府 明 明 話 可 以 有 4 個 座 位 , 點 知 後 來
又 話 唔 得 喎 , 後 尾 我 諗 住 畀 多 40 幾 萬 稅 當 貨 Van 咁 出 白 牌 ,
點 知 政 府 有 錢 都 唔 願 收 , 結 果 糾 纏  2 年 , 最 後 只 可 以 畀 我
當 黑 牌 咁 出 牌 , 唔 可 以 載 人 , 只 可 以 載 貨 , 所 以 我 咪 自 己
加 個 拖 架 , 用  做 後 勤 車 , 運 車 返 大 陸 , 之 前 我 搬 車 房 ,
Hummer 、 平 治 ML350 都 係 咁 運 載 , 所 以 佢 絕 對 係 世 界 上 最 勁
SUV 。 」 車 主 馬 大 立 不 能 和 別 人 分 享 , 因 為 政 府 規 定 這 部 扭
力 霸 王 只 可 坐 1 人 。
究 竟 佢 架 4 驅 改 過  咩 , 扭 力 輸 出 會 咁 強 ? 答 案 竟 然 係 :
「 頭 架 、 腳 踏 同 胎 軨 , 其 他 乜 都 無 改 過 。 」 唔 好 玩 喇 , 改
呢 3 樣  點 會 咁 快 呀 ? 再 問 先 知 原 來 這 架 Touareg 是 特 別 版 , 引
擎 曾 獲 頒 世 界 性 大 獎 。 「 呢 部 車 係 柴 油 雙 Turbo , 扭 力 有
750Nm , 起 步 仲 快 過 法 拉 利 。 馬 力 方 面 , Hummer 都 只 係 得 190
匹 , 但 係 呢 架 馬 力 有 成 313 匹 , 一 踩 油 部 車 就 好 似 跑 車 咁 衝
住 去 , 引 擎 到 2,000 轉 時 , 扭 力 可 以 去 到 750Nm , 好 似 頭 先 上
斜 都 只 係 得 千 幾 轉 , 去 到 2,000 轉 時 , 車 速 可 以 去 到 130km/h ,
所 以 我 覺 得 個 扭 力 可 能 唔 止 得 750Nm 咁 少 。 」
Victor 表 示 , 加 多 個 拖 車 架 , 操 控 靈 活 性 就 大 大 不 同 , 「 用
個 拖 車 架 , 操 控 仲 難 過 大 貨 櫃 車 , 因 為 拖 車 架 太 矮 , 重 心
低  好 多 , 令 部 車 轉 彎 時 靈 活 性 好 差 , 拖 頭 仲 易 操 控 過
佢 。 」 但 以 我 當 日 所 見 , 見 佢 逢 彎 過 彎 , 影 相 時 又 U Turn ,
又 前 又 後 咁 舞 來 舞 去 , 有 求 必 應 , 睇 落 唔 係 好 難  !

「 Touareg 內 藏 一 台 V10 環 保 引 擎 , 92 公 升 油 行 700 公 里 , 每 公
里 都 只 係 $1.2 咋 ! 」

一 架 5,000c.c. 、 雙 Turbo 的 4 驅 車 , 再 加 埋 個 27 噸 重 拖 車 架 ,
我 諗 你 同 我 一 樣 , 一 定 以 為 油 費 實 貴 到 飛 起 , 但 原 來 油 費
都 只 不 過 同 一 架 普 通 房 車 差 不 多 , 咁 慳 錢 , 全 賴 佢 有 一 副
環 保 引 擎 , 「 呢 副 偈 個 耗 油 量 同 馬 力 完 全 唔 成 正 比 , 我 出
部 車 2 個 月 左 右 , 大 概 行  700 公 里 , 用  92 公 升 柴 油 , 計 落 每
公 里 都 係 $1.2 , 同 一 部 普 通 房 車 差 唔 多 , 而 且 呢 副 引 擎 係
歐 洲 同 美 國 銷 量 第 一 , 環 保 又 慳 油 。 」 Victor 又 再 一 次 禁 不
住 大 讚 他 這 架 與 別 不 同 的 4 驅 車 。

「 6 前 速 +/- 波 箱 、 差 速 鎖 、 車 身 可 隨 意 升 降 調 校 高 低 , 是
架 可 以 爬 山 的 4 驅 車 。 」

跳 入 車 廂 瀏 覽 , 發 現 原 來 這 架 另 類 拖 車 , 完 全 具 備 有 4 驅 車
的 裝 備 , 例 如 可 調 校 車 身 高 低 的 操 控 按 鈕 、 差 速 鎖 、 6 前 速
半 自 動 波 箱 , 點 止 拖 車 咁 簡 單 ?
真 係 用  爬 山 都 得 喇 ! 講 到 呢 度 , 好   一 架 4 驅 車 淪 落 到 用 來
做 運 輸 車 , 其 實 大 家 都 有 少 少 失 望 , 不 過 750Nm 用 來
Off-road , 相 信 無 路 可 以 阻 住 佢 , 下 次 再 見 佢 時 , 希 望 係
Off-road , 唔 好 再 大 材 小 用 。
      Test 1 ! 拖 2 噸 3Touareg

齋 講 無 癮 , 有 相 你 睇 , 這 架 堪 稱 福 士 4 驅 車 系 中 最 頂 級 的 4
驅 車 , 真 的 可 以 將 同 系 中 的 普 通 版 Touareg 拖 住 行 , 唔 係 , 係
拖 住 飛 !

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》