墨西哥蟲...

各位前輩你好~

小弟自細好鍾意VW Bug, 想考到牌之後買部0黎渣..

想請教一下. 墨西哥蟲0既設係咪跟返原裝老甲蟲咁0既設呢? 如果係係跟據邊個年份0既老甲蟲?
零件方面係咪一樣?

墨西哥蟲行 i , 會唔會冇咁多麻煩0野呢?? 我聽聞香港0既墨西哥蟲係由左?改做右?...
係咪有0的咁0既事?

相比起老甲蟲 VW1200, VW1300, VW 1302..... 墨西哥蟲會唔會可靠0的呢???

好多問題想請教各位前輩...謝謝

STARKEY

《GrandChase》Online ,JKGAME 會員優先試玩!
   http://jkgame.com/jkbb/viewforum.php?f=60

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》