Re: 墨西哥蟲...

歡迎光臨。小弟是本版被豬。

1)墨記虫是以 1968年後之vw1300老虫為藍本所開發出來的。零件方面有八成與
老虫共用,但引擎injection部件、錶板、冷氣、電窗、行車電腦、電動氣油泵、
迫力總泵、死氣鼓、等等都不能共用。

2)行 i 不是太麻煩,因為問題只有兩個:一係香港冇乜人知呢副 i 點work,唔
識整。二係呢副 i o係香港配不到零件。

3)墨記虫是在官塘一車房做左改右的。千真萬確,但手工平平。

4)可唔可靠與車款關係不大,因為是因車而異的。一般墨記虫鋼水係比德國差,
但墨西哥成街墨記虫都仲行緊啦。
好運上手少咪數,車主係勁人又keep得好咪好彩囉。

Starkey wrote:
> 各位前輩你好~
>
> 小弟自細好鍾意VW Bug, 想考到牌之後買部0黎渣..
>
> 想請教一下. 墨西哥蟲0既設係咪跟返原裝老甲蟲咁0既設呢? 如果係係跟據邊個年份0既老甲蟲?
> 零件方面係咪一樣?
>
> 墨西哥蟲行 i , 會唔會冇咁多麻煩0野呢?? 我聽聞香港0既墨西哥蟲係由左?改做右?...
> 係咪有0的咁0既事?
>
> 相比起老甲蟲 VW1200, VW1300, VW 1302..... 墨西哥蟲會唔會可靠0的呢???
>
> 好多問題想請教各位前輩...謝謝
>
> STARKEY

《GrandChase》Online ,JKGAME 會員優先試玩!
   http://jkgame.com/jkbb/viewforum.php?f=60

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》