Re: (OT) 豬豬請幫忙 - 我應唔應該睇精神科醫生?

你就好啦...
我之前用過古董 KEF 104.2,但由於尚使用crt電視,地方又細,磁場影響,最
終放棄...

Yellow Godzilla wrote:
> Ha ha, my 古董PHILIPS CD850 still working fine. but will upgrade it with a
> Seperated D/A Convertor next month.
>
> just replace the pre-amp from Quad77 to PS Audio. Quad 77 is sucks.
> Power-Amp is still the same old Quad 505.
> Still the 古董 B&W spreakers.

> [...]

《JK News Reader v2005 開放測試》
可到 : http://reader.newsgroup.cc