Re: (OT) 豬豬請幫忙 - 我應唔應該睇精神科醫生?

近期我淨係狂煲隻林狗三字頭..............

細路哥, 你得到什麼??~~~~
你失去什麼??~~~~~~What r u looking for ~~~~~?

"BX9024" <Nil@nil.com> 撰寫於郵件新聞:4345c37c$1@news.newsgroup.cc...
> 好詳細!比時間我消化下!
> 阿!近期我睇左部戲"(Wait'til you're older)"! 值得一睇!
>
> "kenneth" <ask.me@newsgroup.> wrote in message
> 434505fe$1@news.newsgroup.cc">news:434505fe$1@news.newsgroup.cc...
> 忙。

《JK News Reader v2005 開放測試》