不做柴可夫

Stephy雖然早有車牌,但對緋聞早已成驚弓之鳥的她,謝絕做柴可夫接載男性朋友,以
免自招緋聞上身。

鄧麗欣前晚身穿背心出席電影《搞鬼甲蟲車》首映禮,現場放置兩款不同的甲蟲車協助
宣傳,不少Stephy的Fans到場支持偶像,場面熱鬧。剛於大半年前考取車牌的Stephy,
平日也很喜歡駕車,享受駕駛樂趣。

考慮買甲蟲車

為了避開緋聞,Stephy謝絕充當司機接載男性朋友,她說:「平時好少接送男仔,就算
有都會叫佢坐後座,費事畀人影到唔知會寫成點,雖然我唔介意,但都怕影響到人,依
家圈外朋友,我都唔會載佢,所以我就冇晒朋友喇!」鍾情迷你車的Stephy正考慮購買
經典版甲蟲車,她說:「我一路都好鍾意咁Classic車,覺得好靚,如果價錢合理都想
買,(怕唔怕路上太惹眼?)我都驚畀人望。平時駕車遇到停紅燈時,隔籬架車司機叫
我,我都會當睇唔到、聽唔到。」期間,Stephy大爆好姊妹Kary駕車經常衝紅燈,是以
她從來不敢坐Kary的車。

JKGAME 會員優先試玩《Heat Project》
第一人稱射擊線上遊戲,旺角街頭開戰 !
http://jkgame.com/jkbb/HeatProject.php

《JK News Reader v2005 開放測試》