Re: (OT) Goodbye and Thank You!

認老? 我一早已經係老人!
人地喜歡 Ben 跑, 寶馬, Toyota! 我就喜歡 60 - 70年代既車! 蟲! 雞! 獅子頭...!
人地去睇波! 我就去唱歌….!
最慘係以前阿尿阿過界! 衣家阿尿阿濕鞋!

從前並肩的好兄弟
可會撐到底
愛侶愛到一個地步
便另覓安慰