經 過 水 (乙水) 必 須 慢 駛 , 千 萬 不 要 停 車!

今日報紙有雨天行車注意項事! 我老豆之前都有幾招教落...

Source: 蘋果日報
汽 車 浸 過 隨 時 要 報 銷

今 年 雨 水 特 別 多 , 駕 駛 人 士 在 雨 天 行 車 要 提 高 警 覺 , 馬 路
水 (乙水) 是 汽 車 的 死 火 陷 阱 , 香 港 汽 車 修 理 同 業 商 會 理 事 長
李 耀 培 說 , 很 多 司 機 有 誤 解 , 以 為 遇 到 水  (乙水)應 愈 快 駛 過
愈 安 全 , 事 實 卻 是 相 反 , 司 機 經 過 水 (乙水) 必 須 慢 駛 , 千 萬
不 要 停 車 , 否 則 死 氣 喉 入 水 會 令 車 輛 死 火 。

遇 水 (乙水) 必 須 減 速
此 外 , 以 私 家 車 為 例 , 如 水 (乙水) 位 浸 過 儀 器 錶 板 這 條 警 戒
線 , 相 信 汽 車 便 要 報 銷 , 因 為 維 修 費 可 能 貴 過 再 買 一 部 同
類 二 手 車 。
李 耀 培 提 醒 司 機 在 滂 沱 大 雨 中 行 車 , 盡 可 能 靠 左 線 慢 駛 ,
開  警 告 燈 可 以 提 示 其 他 駕 駛 者 , 如 發 現 前 面 有 水 (乙水)  必
須 減 速 , 萬 一 在 水
(乙水) 中 死 火 , 司 機 要 保 持 冷 靜 , 在 安 全 情 況 下 立 即 離 開 車
廂 , 報 警 或 召 拖 車 求 助 。

「 全 保 」 包 埋 浸 車
他 又 說 , 車 主 要 留 意 , 只 有 俗 稱 「 全 保 」 的 汽 車 保 險 才 有
水 浸 賠 償 , 車 主 應 記 下 水 浸 的 時 間 和 地 點 , 最 好 向 警 方 報
案 , 然 後 將 資 料 交 給 保 險 公 司 索 償 。

家 傳 雨 天 駕 車 駕 駛 術
1) 見 水  (乙水) 必 須 慢 駛 ! 水 既 浮 力 好 容 易 影 響 方 向 操 控 ! (我唔信結果有次試左係屯門公路滑水! 個感覺係只可握著個(車太) 唔好驚同見步行步)
2) 過 水  (乙水) 後 必 須 試 試 制 動  是 否 正 常!  最 嚴 重 可 影 響 制 動
暫 時 失 效!
3) 如 果 必 需 過 水 (乙水) 可 先 準 備 膠 水 喉 /  膠 紙 套 住 死 氣 喉 唔
好 比 死 氣 喉 入 水
4) 汽 車 最 好 準 備 雨 衣 水 鞋!
5) 準 備 一 副 日 夜 都 用 到 既 駕 駛 眼 鏡 (唔 係 黑 超 )!
6) 停 車 地 方 如 有 機 會 水 侵 最 好 快 快 將 車 駕 走
7) 行 跟 車 唔 好 驚 D 似 比 人 潑 水 既 感 覺 嚇 親 突 然 溜 (車太)

JKGAME 會員優先試玩《富貴達人》!

香港代理 Gamania 公司免費送出全港第一隻線上大富翁遊戲《富貴達人》試玩帳號給予 JK GAME 會員
詳情請到 : http://jkgame.com/jkbb/

《 JK News Reader 》