Re: 舊虫友

蟲緣至今未冷 此心托飛雁 那怕悲歡何妨聚散

KC Cheung wrote:
> 我都認為版豬不會無喇喇唔再渣蟲,不過睇左後面感觸良多的 post ,又話離別,又話失去,方致有所誤解。

JKGAME 會員優先試玩《富貴達人》!

香港代理 Gamania 公司免費送出全港第一隻線上大富翁遊戲《富貴達人》試玩帳號給予 JK GAME 會員
詳情請到 : http://jkgame.com/jkbb/

《 JK News Reader 》