Re: 眾樂與獨樂

有女朋友,有工做,已經好好。

BX9024 wrote:
> 鞋...!有時覺得讀書廿年!做野十年! 都唔知道為乜?
> 媽媽以前叫我做野唔好驚辛苦! 唔好學懶!
> 但香港D新一代個個都係驚辛苦! 努力去好學懶!
> 社會風係咁! 我唔跟隨咪唔進步囉!
>

> 一個典型香港人的一生 (copy from internet! )
>
> 有一個人
> 搵5-6千蚊一個月
> 出去租間最平的舊樓都要4-5千蚊一個月
> 然而包租婆自己供都係二千零蚊一個月
> 想同佢投訴
> 佢話呢區間間都係收緊呢個價錢架喎
> 邊個叫你無錢俾首期呀?有錢就買左佢唔好租oY
> 一份人工大半就咁俾包租婆賺左點生活??

> [...]

JKGAME 會員優先試玩《富貴達人》!

香港代理 Gamania 公司免費送出全港第一隻線上大富翁遊戲《富貴達人》試玩帳號給予 JK GAME 會員
詳情請到 : http://jkgame.com/jkbb/

《 JK News Reader 》