Re: 法律問題

嘩!!!  恭喜哂呀!!!  原來呢樹唔係「拍烏英」。越來越多人睇, 咁好快咪好似「巴士
阿叔」單野, 蜚聲國際。發達啦!!

原來隔黎都有 d 有「良知」既人 o係 樹, 咁「某某」就要多 d 過去學下人地 la。
(邊個係某某?  自己諗啦!)

總好過有 d 人, 明明見到某 d 「虫友」搵人老襯呃人錢, 呃人零件, 呃人.......(多
到數唔哂, 唔係?粒糖喎, 係「表面證據已構成觸犯刑事罪行條例 & 盜竊條例」既事情
<註: 呢句野 luck luck cut cut, 因為我係由英文譯翻過黎> ) 都唔出聲, 由得自己
d friend (人地當佢 friend, 佢就.....) 去送死, 仲唔止一次添喎!!!!  睇見 d 苦
主, 稍為有血性既人都睇見心翳, 陰功。

仲有助紂為虐, 協助人地做埋 d 衰野, 埋沒良知咁「誓死追隨」。

仲有果 d 「某某」為人自私自利, 但又鍾意貪小便宜, 搵人著數。最賤格係唔幫人不
得止, 仲要落井下石, 真係睇唔出, 無聲狗咬死人, 反骨無義氣...............(下刪
千萬字.......)

拿拿拿, 上述既野, 唔係順口開河, 求其見?使就 fit 入去既形容詞, 係實實在在根據
多宗已經證實既事例而下的結論, 當中已把「嫌疑人」既內在因素列入考慮之列, 以求
作出公正及客觀既判斷。

嘩! 究竟係乜水?  哈, 我講都無用, 已知道事實既, 就已經知係乜水, 知佢份人係
點。未知既, 咁極品既人, 就算俾著我自己都唔會單憑睇完呢個 POST 而信 (如果未領
教過的話)。 正所謂「路遙知馬力, 日久見人心」, 話唔埋施主你有緣既話, 好快就會
知。睇你做化 la........

如果「你」現在仲係支持佢既話。唔緊要, 人各有志, 但希望你在繼續支持及相信佢之
餘, 抽身出黎客觀一點, 盡量避免直線觀察,  嘗試記住上述既野。

「時間係可以證明一切既, 事實勝於雄辯」!

"kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:44844ccd$1@news.newsgroup.cc...
> 你睇下.....哈!

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》