Re: 法律問題

咦! 咁計法, 「1302虫」最大方。不過.....人地發左達, 唔上呢個版 lor, 話唔埋上
創業板。哈!

「A君娶老婆」單野 ....... 難得, 難得 ...... 總之就「前無古人」, 開創先河。
(若有人想知先講 la)。

「名人會長」單野, 一百架!?!?!?!?  我果日睇哂咁多份報紙, 加加埋埋都無一百架咁
多喎, 係咪「國王的新衣, 會長的新車」ar?   嘩!!!! 1蚊美金, 虧佢諗得出 (仲要做
得到喎!!!)  我諗佢要「唱」咁多1蚊美金都幾煩。其實, 另方面睇, 或者呢個係負責
任既表現, 正所謂「成家立室」, 要做個有負任既男人, 或者人地要留翻 d 錢養家
呢。總好過有 d 人.........總之極品, 自己又唔係無能力, 要女家........ (講到呢
樹, 又要播翻首 Massenet 既 Meditation 襯下 d 淒慘意景, 又去片, 呀, 應該係播
歌)

簡答 "路人甲" 既問題先:
如借車俾朋友, 而朋友事後俾封利是你, 作為一點心意回報, 理論上唔會構成 "出租汽
車" 及/或 "走白牌" 既罪名。
但如果事前商議利是價錢, 例如話我借你架車, 封番一千蚊利是俾你, 咁就有可能。
又或者, 好似「安迪先生」咁, 係街邊招攬「花車生意」,  咁就九成九九衰硬。(註,
此安迪並非虫友1302安迪)

呢個只係簡單既參考, 而實際會視乎整個交易及招攬過程, 雙方既舉證, 環境證據, 當
時的社會狀況.....等因素。

"kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:4484d52a$1@news.newsgroup.cc...

:44824cd0@news.newsgroup.cc...

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》