Re: 法律問題

呵呵!!!  乜咁似「巴士阿叔」果個「四眼仔」扮哂委屈, 查實 part 2 佢打電話俾人,
「指桑罵槐」單單打打「乜」人地, 但事後就扮可憐, 扮死狗。咦! 咪住...........
人物角色行為性格都咁似.....................cut! good take, 收工。

"kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:4485806f@news.newsgroup.cc...
> 洗乜你講,我呢度真係好旺嫁。
>
> 你d案例,只有少數挖窮車會、福水會、老野車會人士清楚來龍去脈。
> 其他二打六、阿知阿驉B醫牙鬆鋼、街邊師奶,都只知你好hurt渠。
> 其他人都好同情渠。

:44844ccd$1@news.newsgroup.cc...

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》