Re: 咸豐年

你都識話咸豐年啦,睇開d囉。都十幾廿年喇。
全靠以前睇清楚班社會賢達,知名人士。之後至知唔洗靠人,要靠自已。先至可以
同蟲蟲共渡十多載。
呢個版d虫個個都係獨行俠,所以唔鍾意埋堆。
亦唔會理會d 九唔答八、識佢係老鼠o既 cdrom 四維阿芝阿佐。話知你啦。

VW 1300 wrote:

> 呵呵!!  E + 都仲係「學生」。
>
> 真悲哀, 咁多條虫已不在人世, 仲健在既, 都跟錯大佬, 攪到「人唔似人, 鬼唔似
> 鬼」。最慘係其中一條, 死得好怨枉, 死左仲被人..........唉! 又係 d「社會賢達,
> 知名人士」。
>

> "kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:44884f96$1@news.newsgroup.cc...

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》