Re: 搵蟲

哈哈。你部牌費平,有得諗....

其實都唔想潑你冷水。新牌人士未夠三十歲,份三保都要成萬銀。另牌費轉名幾千
銀,時下年青人好難再動用幾萬元現金買哥斯拉。

Godzilla wrote:
> 已經改裝,合眼緣, 車身完好冇鏽、灰又薄、焗油, 加上連機件爽又快, 冷氣又凍、內籠完整的甲虫
>
> 開個價呀 ^o^
>

> "kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:448bdfa6$1@news.newsgroup.cc...

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》