Re: 戴孖套北上!?

心急人讀者,簡答如下:
1)焗住幾日,其實比唔用套更差。因為水份不能蒸發,繼而霧化為蒸汽,攪到所有
窿窿罅罅都有水氣。
自然使生濕疹啦。
2)成日戴同一個套,仲要做大騷咁展覽俾人睇。既不衛生,影響市容,也有礙觀
瞻。但是請放心,身染梅毒、淋病、花柳者都怕濕水的,因濕氣會使患處其癢無
比。為免濕水,病者會走離大隊,自已往有瓦遮頭的地方躲避。到時多佢唔多,少
佢唔少,但係就一定俾人小。

青弓大士上。

VW 1300 wrote:

> 編輯先生:
>
> 廣東連日暴雨,恰巧有位鄉里駕虫北上,實在擔心佢條虫既健康問題,故來函一問。
>
> 上次外遊秋天無落雨,果位大過我既鄉里(簡稱「大鄉里」),都話驚「萬一」落雨,佢
> 條虫「受唔起」,所以全身,包括車頭尾蓋、全部入風隙縫口、油缸門等,用透明膠紙
> 封住哂喎。
>
> 但今次唔同,佢要展出幾日,又有巡遊活動,所以有以下疑問:
>
> (1) 若我朋友條「虫」,戴住個套焗幾日唔旭,會唔會焗到佢條「虫」生野架? 例如
> 焗到生d「岩岩參參」啡紅色野,嚴重d 仲會流d 啡紅色既野出黎?  (聽講好似叫鏽
> 蝕)

> [...]

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》