最「有效」甲虫防水大法

連日暴雨,實擔心年時已高虫車會「風濕骨痛」,突然諗起虫界老前輩既「私房防水大
法」,在此公開 (佢咁大方, 我諗佢好樂意 ga),以供各新進虫友學習一番,或讓舊虫
友溫故知新,核對一下你有無「跟足」。

問我有無用到? 當然無啦! 事關我條虫唔同佢條虫, 我條係要黎用, 用得既 (唔係保留
黎做乜), 佢條係唔用得 (或唔敢用, 又或唔捨得用), 所以要嚴加保護, 睇得唔

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》