Re: 法律問題

呢位哥仔, 係咪想測個字呢?

「法理」, 「法」係「水 + 去」, 「理」係「王 + 里」,
簽文既意思係「阿水」都「枉」去「理」。
或者有「水」先「去」「理」。

d有錢佬打得贏, 小弟愚見佢 d「球員」勁唔勁都係次要, 但 d 「皇家罵得你」球員質
數參差, 十足十「生果佬」(成日錯野), 再加上「做又 36, 唔做又 36 既主場炮手」
弱雞 (掂都出去轉球會 la), 想唔贏都幾難。我都試過「打緊玻」, 對方前鋒犯距都唔
知, 要球證吹雞, 類似既野報紙體育版間唔中都有。有陣時 d「皇家罵得你」老屈人地
「出界」、「越位」等等, 一 d 料都無, 剩係識得嚇 d 小球迷, 之後球證判無事, 唔
怪得到左今時今日 (應該文明 la), 都仲有人話佢地係爛仔, 打假波。阿門。

請默哀。

"kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:448319d7$1@news.newsgroup.cc...

44824cd0@news.newsgroup.cc">news:44824cd0@news.newsgroup.cc

 (全球首創新聞組資訊內容 )
   http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》