Re: 睇相......

thanks..........

VW 1300 wrote:

> 某日巧遇某「德高望重、萬民景仰」既「虫友」,應佢要求,貼幾張靚相係樹.…...
>
> (d相靚唔靚? 見人見智la! 就好似「有人話」「虫車」忌水,落雨後要用風筒吹車底,
> 沙板 & 車底噴WD40,打孖兩個車套……咁,是否正確,都係由各看官定套吧!)
>

> 點解d相一個二個窿,希望各位大佬唔好見怪….…唉! 都係有人衰格,「吸皮」呢樹d
> 相,當係自己,係第二樹「舖匙」出黎 law!  好似老奉咁, 自己一d建樹都無,有好野
> 就收埋,自私自利又貪心,仲衰過領綜援d人 (我指有能力但仍領取(濫用)果d).…
>

> 若邊位虫友想要原相, 請聯絡我la!

《GrandChase》Online ,JKGAME 會員優先試玩!
   http://jkgame.com/jkbb/viewforum.php?f=60

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》