3 樽 益 力 多! 你知D唔知D! 即刻同我飲!

香港報紙D水平....!
唔夠二百字錯兩樣野!笑死人!

噚 日 尖 沙 嘴 新 世 界 中 心 有 「 經 典 名 車 慈 善 嘉 年 華 」 , 展 出
16 架 經 典 型 仔 靚 車 , 最 老 車 有 成 79 歲 , 仲 有 架 車 門 裝 車 頭
鬼 馬 趣 致 寶 馬 , 咪 睇 佢 油 缸 細 細 , 得 3 樽 益 力 多  容 量 , 佢
都 可 以 行 成 日 架 。

不 過 最 經 典 都 係 接 載 過 之 前 三 代 督 爺 尤 德 、  奕 信 同 彭 定
康  深 紫 色 英 國 丹 拿 ( Daimler ) 房 車 , 佢 雖 然 無 防 彈 功 能 ,
但 係 老 爺 車 會 會 長 陳 鎮 仁 話 , 架 車 車 頭 有 盞 藍 燈 , 當 年 督
爺 出 去 時 候 就 會 猛 咁 閃 , 其 他 車 就 要 即 刻 讓 路 , 你 都 咪 話
唔 威 。 唔 怪 之 得 噚 日 要 畀 30 蚊 入 去 同 架 靚 車 影 相 , 都 咁 多
人 爭 住 去 影 啦 。

1) 「 經 典 名 車 慈 善 嘉 年 華 」展 出 16 架!
我數到17架!

2) 油 缸 細 細 , 得 3 樽 益 力 多 容 量 ?
Isetta 汽缸 297 cc 唔 係 油 缸 容 量  297 cc   - 汽缸容量係指圓柱型汽缸內由
活塞上止點至活塞下止點(活塞衝程)既圓柱體體積

(喜愛BMW的一定會知道戰後的Isetta車系! 這也是舉世聞名的泡泡車(bouble car),出
現在戰後的德國及歐洲,在那個重建的年代,這款BMW與義大利ISO合作的經濟小車
Isetta,在當時擁有令人驚奇的銷售成績,也因而成為一代經典,更成為小車中的經典!

車長2.29公尺,褡載12匹馬力的250cc單缸引擎,極速約是85km/h; 它的車門就是車頭,開
門時連方向盤等等一起,整個車頭向前打開的

Isetta 詳細說明
http://en.wikipedia.org/wiki/Isetta

你知D唔知D,即刻同我飲.mp3

《GrandChase》Online ,JKGAME 會員優先試玩!
   http://jkgame.com/jkbb/viewforum.php?f=60

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》