(OT) Grazie, stupido !

中國人何時唔會比人....?
=================
FERRARI 355 LOOK. CAR BODY CHANGE KIT FOR MR2 AND FIERO
http://cgi.ebay.com/FERRARI-355-LOOK-CAR-BODY-CHANGE-KIT-FOR-MR2-AND-FIERO_W0QQitemZ8061512230QQcategoryZ72207QQrdZ1QQcmdZViewItem

1962  Replica/Kit Makes : Not a Ferrari  250GTO
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Replica-Kit-Makes-Not-a-Ferrari-250GTO-Not-a-1962-Ferrari-250GTO_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ7251QQitemZ4635654100QQrdZ1

2003  Replica/Kit Makes : 2003 Ferrrari 512
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Replica-Kit-Makes-2003-Ferrrari-512-2003-Ferra-i-512-better-than-new-Ferraris-Fast-too_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ7251QQitemZ4635856570QQrdZ1

365 GTS/4 Daytona Spyder replica
http://www.clc.uc.edu/%7Ekelleybe/

1985 Ferrari 328 GTS Replica
http://home.nycap.rr.com/wwilliams/Ferrari.html

今 日 , 孫 柏 文 謹 代 表 大 陸 汽 車 業 , 向 法 拉 利 用 隻 金 手 指 行
個 「 一 指 禮 」 , 講 句 : 「 多 謝 , 白 癡 ! 」 ( Grazie, stupido
! ) 事 緣 在 上 個 禮 拜 , 歐 盟 某 高 官 話 大 陸 有 人 複 製 已 經 絕
版  法 拉 利 跑 車 , 證 據 就 係 , 有 一 幅  大 陸 影 到  部 車  相 。 咁
呢 位 高 官 就  住 幅 相 , 指 定 動 作 咁 大 喊 : 「 翻 版 啊 ! 大 陸 翻
版 啊 ! 」

首 先 , 憑 個 樣 就 話 人 複 製 你 架 車 , 好 似 有  唔 公 平 。  大 陸 貌
似 法 拉 利  車 , 係 唔 係 可 以 好 似 真  法 拉 利 一 樣 咁 快 ? 因 為 ,
如 果 大 陸  部 車 只 係 貌 似 法 拉 利 , 不 過 性 能 上 差 好 多 , 咁 我
就 要 用 隻 金 手 指 去 篤 醒 呢 個 歐 盟 高 官 。 因 為 呢  貌 似 超 級 跑
車 , 不 過 「 得 個 樣 」  車 , 其 實  花 旗 國 已 經 流 行 多 年 ,  當
地 叫 做 「 kit car 」 , 唔 信 可 以 去 google 查  。 咁 花 旗 國 都 已 經
做  咁 多 年 , 又 唔 見 歐 盟 嘈 佢 ?
不 過 我 相 信 大 家 一 定 會 問 : 「 點 解 孫 柏 文 要 代 表 大 陸 汽 車
業 , 向 歐 盟 講 多 謝 呢 ? 歐 盟 鬧 完 大 陸 『 翻 版 』 之 後 , 又 可
以 用 大 把 理 由 抵 制 國 貨 喎 ? 」 我 要 多 謝 歐 盟  原 因 , 係 因 為
只 要 歐 盟 一 鬧 大 陸 汽 車 業 翻 版 , 就 即 刻 變 成 大 陸 汽 車 業  最
佳 推 銷 員 。

道 理 好 簡 單 , 如 果 大 陸 翻 版  「 法 拉 利 」 完 全 唔 似 , 又 唔 跑
得 , 法 拉 利 同 歐 盟 點 會 嘈 喧 巴 閉 、 張 牙 舞 爪 呢 ? 所 以 法 拉
利 同 歐 盟 都 嘈  時 候 , 即 係 話 大 陸 翻 版  「 法 拉 利 」 好 掂 , 大
家 仲 唔  心  面 諗 : 「 嘩 ! 大 陸 做  翻 版 法 拉 利 , 掂 到 連 法 拉
利 同 歐 盟 都 鬧 喎 。 如 果 好 似 翻 版 手 袋 一 樣 , 可 以 平 過 真 貨 9
成 以 上 , 我 都 想 知 道 邊 度 有 得 買 , 等 我 都 買 番 架 ! 仲 有 ,
法 拉 利 都 鬧 得  話 , 做 翻 版  大 陸 汽 車 業 咪 好 勁 ? 肯 定 手 工 超
卓 、 價 錢 廉 宜 , 遲 早 取 代 歐 洲 汽 車 工 業 , 佔 世 界 領 先 地 位
啦 。 」

最 值 錢 公 關 唔 易 搵
所 以 有 時 鬧 人 , 反 而 係 幫  佢 ! 其 實 我  特 區 都 有 個 咁  例
子 , 有 一 間 公 司 愈 被 人 鬧 , 鬧 佢  人 其 實 係 愈 幫 緊 佢 。 呢 間
公 司 , 就 係 當 年  盈 科 數 碼 動 力 。 政 府 當 年 用   比 興 建 會 議
展 覽 中 心 苛 刻  條 件 , 叫 盈 科 數 碼 動 力 捱 義 氣 幫 特 區 經 濟 轉
型 , 叫 佢 起 一 間 叫 做 數 碼 港  東 西 , 點 知 呢  咁 差  條 件 , 就
遇 上 一 班 冇  做  民 粹 政 客 。
呢 班 政 客 為  交 功 課 就 做 場 騷 , 發 起 遊 行 示 威 , 大 叫 : 「 特
權 啊 ! 特 權 啊 ! 」 講 真  句 , 大 家 一 定 即 時 心 諗 : 「 連 神 聖
民 選 議 員 都 話 佢  有 特 權 , 咁 佢  咪 可 以 用  咁 堅  特 權 去 搵 好
多 錢 ? 咁  股 價 容 乜 易 由  家 一 毛 豆 零 升 到 20 幾 蚊 ? 就 算 股 壇
長 毛 話 數 碼 港 只 係 值 5 毫 子 1 股 , 如 果 盈 科 可 以 成 功 用 數 碼
港 幫 香 港 經 濟 轉 型 , 你 估 唔 會 有 數 碼 港 二 、 數 碼 山 、 數 碼
島 … … 。 所 以 , 數 碼 港 ? 掃  先 至 講 ! 」 所 以 孫 柏 文 成 日 都
話 最 值 錢  公 關 唔 可 以 用 正 常 途 徑 請 番  , 同 埋 我 都 要 讚  當
年 度 數 碼 港 條 橋  人 , 可 以 成 功 預 測 或 驅 使 這 班 神 聖  議 員 出
投 訴 話 有 特 權 , 仲 唔 勁 ?

禮 拜 二 凌 晨 , 孫 柏 文 一 邊 打 機 一 邊 睇 CNBC , 睇 到 靚 女 主 持 人
Maria Bartiromo  芝 加 哥 期 權 交 易 場 , 現 場 訪 問 聯 儲 局 芝 加 哥 支
部 阿 頭 , 靚 女 主 持 人 話 : 「 好 多 人 都 話 伯 南 克 加 完 息 , 不
過 , 周 末 我 同 伯 南 克  一 個 社 交 活 動 度 傾 偈 , 佢 話 市 場 誤 會
佢 。 」 女 主 持 人 好 似 先 知 一 樣 , 傳 完 「 神 」  話 語 之 後 , 個
市 就 即 刻 由 升 變 跌 。 孫 柏 文 一 定 要 承 認 我 好 妒 忌 呢 個 女
人 , 我 幾 時 可 以 好 似 佢 咁 , 金 手 指 一 篤 , 個 市 即 刻 郁 。

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》
  可到 : http://reader.newsgroup.cc