Re: 唔知鬼佬睇唔睇得明

其實我只係想講,網站改用utf-8後,可用gooogle translate,之前big5就不可以了。

VW 1300 wrote:

> 「真正」鬼佬明唔明就唔知,不過d版友睇慣「老翻鬼佬」d 英文,我諗都明掛!?
>

> 註: 「老翻鬼佬」即果d made in HK 既地道中國人,  但就好「現薛匙」用「鷹決律
> 薯」出「舖屎」果d人喇。 唉! 近朱者赤….最近見過佢,攪到我寫野「唔中唔英」
> 添。 大吉利是!
>

> "kenneth" <ask.me@newsgroup.> 撰寫於郵件新聞:44607353@news.newsgroup.cc...

《全新NEWSGROUP.CC出世啦》
為配合全新新聞組管理技術,各舊會員請即登入修改一次密碼後再往『舊會員專用』,將舊有新聞組資料轉移至全新系統中!
請即登入 http://newsgroup.cc

《 JK News Reader 》