Re: 再來懷舊--16年前

你唔知就唔好說三道四, 你當時係邊丫?  山上影相?  定係相中其中一條虫丫?

唔通唔係我自己影, 就當係自己影???

你 d 思路都好似多年失修 d 車既油路, 塞塞地, 有記者係果度影, 咁就代表將相係 d
記者影?
咁你都幾得意喎!?  哈!!  咁若然有人報失話唔見左架車, 之後 o係 街見到, 差人話
「架車係你?  我有架同款喎!」
乜野邏輯 ar?

唔肯定就唔係反駁人地, 孔子曰:「道聽途說,得之棄也」(即係話無口德)
相底係我到, 角度光暗位全部一樣, 當年我負責影, 之後曬8R......分相......等等..
你唔識就虛心 d 請教人,
唔好出口傷人。

藉此一提, 做人是否受人尊重, 自身的行為好重要, 希望你自重。
「人必先自侮,而後人侮之」

"bughead" <bughead@netvigator.com> 撰寫於郵件新聞
:44248F60.4040504@netvigator.com...

:44214c2b$1@news.newsgroup.cc...

《GrandChase》Online ,JKGAME 會員優先試玩!
   http://jkgame.com/jkbb/viewforum.php?f=60

《請支持「捐器官 我願意」行動》
    http://healthlink.hk/organ

《JK News Reader v2005 開放測試》