Re: 抗戰勝利60周年

今日虫虫離開showroom時, 扭計呀!
唔肯郁, 又肯唔著車, 半小時後著左車之後又打冷震....
九成九唔慣歎冷氣, 又唔捨得虫女.......

"BX9024" <BX9024@yahoo.com.hk> 撰寫於郵件新聞:43004197$1@news.newsgroup.cc...
> 系showroom有蟲女倍又有冷氣歎!重成日好似明星咁比d路人望 ; 比我都唔走私喇!
>
> "kenneth" <ask.me@newsgroup.> wrote in message
> 43001b36@news.newsgroup.cc">news:43001b36@news.newsgroup.cc...

> !

JKGAME 會員優先試玩《Heat Project》
第一人稱射擊線上遊戲,旺角街頭開戰 !
http://jkgame.com/jkbb/HeatProject.php

《JK News Reader v2005 開放測試》